Constituire Firme
Procesul de constituire a unei firme pentru cetatenii romani parcurge urmatoarele etape:
Etapa premergatoare:
- Pregatire acte necesare pentru infiintarea societatii:
- Copie B.I./C.I./Pasaport – Asociat(i)
- Copie B.I./C.I./Pasaport – Administrator(i)
- Copie contract de vanzare-cumparare al apartamentului/casei unde va avea sediul social societatea (cu datele de identificare ale proprietarilor)
- Alegere 3 variante pentru denumirea viitoarei societatii
- Verifica AICI disponibilitatea denumirii alese folosind userul: guest si parola: guest
- Stabilire obiect de activitate pentru viitoarea societate(principal si secundar)
Procedura de pregatire a dosarului:
- Obtinere rezervare de denumire de la Registrul Comertului (maxim 24 h)
- Redactare Act Constitutiv
-
Prezentare Act Constitutiv si imputernicire aferenta pentru deschiderea contului de capital social la banca, daca este cazul
- Redactare contract de comodat, daca este cazul
- Redactare Adeverinta Asociatiei de Proprietari, daca este cazul
- Redactare Acordul vecinilor, daca este cazul
- Redactare Declaratie de Asociat sau Asociat Unic
- Redactare Declaratie de Administrator
- Redactare Specimen de semnatura pentru Administrator
- Imputernicire pentru reprezentare la Registrul Comertului
Prezentarea dosarului la Registrul Comertului:
- Odata ce a fost completat cu toate documentele necesare, dosarul se trimite spre verificare unui Referent al Registrului Comertului.