Constituire Firme

Procesul de constituire a unei firme pentru cetatenii romani parcurge urmatoarele etape:

Etapa premergatoare:

  • Pregatire acte necesare pentru infiintarea societatii:
    • Copie B.I./C.I./Pasaport – Asociat(i)
    • Copie B.I./C.I./Pasaport – Administrator(i)
    • Copie contract de vanzare-cumparare al apartamentului/casei unde va avea sediul social societatea (cu datele de identificare ale proprietarilor)
  • Alegere 3 variante pentru denumirea viitoarei societatii
    • Verifica AICI disponibilitatea denumirii alese folosind userul: guest si parola: guest
  • Stabilire obiect de activitate pentru viitoarea societate(principal si secundar)

 


Procedura de pregatire a dosarului:

  • Obtinere rezervare de denumire de la Registrul Comertului (maxim 24 h)
  • Redactare Act Constitutiv
  • Prezentare Act Constitutiv si imputernicire aferenta pentru deschiderea contului de capital social la banca, daca este cazul

  • Redactare contract de comodat, daca este cazul
  • Redactare Adeverinta Asociatiei de Proprietari, daca este cazul
  • Redactare Acordul vecinilor, daca este cazul
  • Redactare Declaratie de Asociat sau Asociat Unic
  • Redactare Declaratie de Administrator
  • Redactare Specimen de semnatura pentru Administrator
  • Imputernicire pentru reprezentare la Registrul Comertului

 


Prezentarea dosarului la Registrul Comertului:

  • Odata ce a fost completat cu toate documentele necesare, dosarul se trimite spre verificare unui Referent al Registrului Comertului.